Hold

​Vi ses til tryg træning i God Form.

Sommerholdplan 4. juli

Det er blevet sommer og solen skinner og en sommerholdplan er klar.  

Forskellige TRX-hold

  • Mandag kl. 10.00 – udendørs styrketræning i TRX – samme slynge hele timen
  • Tirsdag kl. 9.00 – udendørs Cirkel m. TRX og forskellige andre redskaber. Stationstræning, hvor man rykker fra post til post.
  • Fredag morgen kl. 8.00 er der igen udendørs Cirkel m. TRX (som tirsdag) med efterfølgende Bike30 kl. 9.00
  • Lørdags TRX kl. 8.15 – udendørs styrketræning, som let kan kombineres med Bike45 kl. 9.00.
  • TRX BOKS holder sommerpause

Vi ses til træning i God Form.

Holdbooking

Du kan booke holdene i centret eller via hjemmesiden – TRYK HER

Brugernavnet er dit telefonnummer – pinkoden har du fået udleveret sammen med din chip. Kontakt centret, hvis du er i tvivl.

Du kan afmelde hold via hjemmesiden op til 2 timer før holdstart. Derefter skal du kontakte centret for afmeldelse af hold. Udeblivelse fra hold koster 25kr, som trækkes automatisk fra din konto.​

Vores hold

​SeniorTræning

45min holdtræning

  • Vi har fokus på styrke og balance, men der kan også forkomme pulsøvelser.
  • God tid til hver øvelse, forskellige niveauer af hver øvelser og gode pauser.
  • Redskaberne, vi benytter, afsprittes før og efter brug. Du får tildelt vægte, som kun du bruger på timen. ​
  • Et hold med god plads til det sociale

​MaveRyg

45 minutter

  • ​Mave- og rygtræning med fokus på bevægelighed og styrke.
  • Vi anbefaler, at man medbringer eget underlag.
  • Simple øvelser og med få redskaber. Meget af træningen foregår på nede på gulvet.
  • Mandagen er med meget bevægelighed, mens der om torsdagen er mere fokus på styrke af ryg og mave med vægte.

FitBoks

  • 45 min boksning på sandsække kombineret med diverse styrkeøvelser.
  • Vi anbefaler at du medbringer dine egne handsker
  • Høj musik og sved på panden

TRX

  • ​Effektiv træning af hele kroppen primært i TRX’en. Opvarmning, styrke, balance og stræk.
  • Udendørs, hvor man tildeles en afsprittet slynge.
  • Alle kan deltage – belastning og sværhedsgrad tilpasses den enkelte.

​TRX Booty

  • 30min intens balletræning primært i TRX’en
  • Meget af træningen foregår nede på et underlag.
  • Vi anbefaler, at du medbringer dit eget underlag.

TRX Balance

  • 30min balancetræning –
  • Primært i TRX’en, men også ude på gulvet uden redskaber

Bike​

Der er 30min og 45min.

  • Indendørscykling, som pga. corona foregår udendørs under halvtag og med 2 meters afstand
  • Bike er med stående og siddende intervaller til musik.
  • Vi cykler med SPD SL Shimano klamper (de sorte og gule) på cykelskoene, men man kan sagtens cykle i almindelige sko.
(+45) 62 62 50 06
Send besked