Hold

​Vi ses til tryg træning i God Form.

Holdplan for vinteren 2022

Vintervejret er over os, så flere hold er rykket indendørs og ned i salen. Bike forbliver dog udendørs – der må vi arbejde os til varmen 😎

Hold som rykker ind

  • Mandag TRX kl. 10.00-10.45: TRX-styrke i salen
  • Fredag Cirkel kl. 8.30-9.15: Styrke i salen m. diverse redskaber

Se hele planen under “holdplan”.

Vi ses til træning i God Form.

Holdbooking

Du kan booke holdene i centret eller via hjemmesiden – TRYK HER

Brugernavnet er dit telefonnummer – pinkoden har du fået udleveret sammen med din chip. Kontakt centret, hvis du er i tvivl.

Du kan afmelde hold via hjemmesiden op til 2 timer før holdstart. Derefter skal du kontakte centret for afmeldelse af hold. Udeblivelse fra hold koster 25kr, som trækkes automatisk fra din konto.​

Vores hold

​Styrke&Balance

45min holdtræning

  • Vi har fokus på styrke og balance m/u vægt, samt mave og rygøvelser på gulv.
  • God tid til hver øvelse, forskellige niveauer af hver øvelser og gode pauser.
  • Et hold med god plads til det sociale

​SundRyg

45 minutter

  • ​Rygtræning med fokus på bevægelighed og styrke.
  • Simple øvelser og med få redskaber. Meget af træningen foregår på nede på gulvet.
  • Mandagen er med meget bevægelighed, mens der om torsdagen er mere fokus på styrke af ryg og core med vægte.
  • Tirsdag morgen er 30min styrke og bevægelighed for ryggen.

TRX BOKS

  • 45 min boksning på sandsække kombineret med diverse styrkeøvelser i TRX’en og på gulv.
  • Vi anbefaler at du medbringer dine egne handsker, men man kan sagtens låne nogen.
  • Høj musik og sved på panden

TRX

  • ​Effektiv træning af hele kroppen primært i TRX’en. Opvarmning, styrke, balance og stræk.
  • Alle kan deltage – belastning og sværhedsgrad tilpasses den enkelte.

TRX Balance

  • 30min balancetræning
  • Primært i TRX’en, men også ude på gulvet uden redskaber

Glade Fødder

  • 10min med fokus på dine fødder
  • Styrke, stræk og bevægelighed af fødderne
  • Primært siddende, så balancen ikke bliver begrænsende, men også stående øvelser

Bike​

Der er 30min og 45min.

  • Indendørscykling, som foregår udendørs under halvtag.
  • Bike er med stående og siddende intervaller til musik.
  • Vi cykler med SPD SL Shimano klamper (de sorte og gule) på cykelskoene, men man kan sagtens cykle i almindelige sko.
(+45) 62 62 50 06
Send besked